Blååågggaar

Igår när jag kom hem orkade jag inte blogga...
igår tävlade jag som ni vet och jag e nöjd.. konstigt facktiskt?!?.....
I först klassen gick det jätte bra rev tian men det känndes bra han var hyfsat pigg och fin, i andra klassen blev det kattastrof....  1:an gick bra lite dålig galopp, 2:an jätte seg rev, 3:an seg men det fick 4:an full fart, 5:an vet inte 6:an vet inte sjuan stopp höll på att trilla av först åt höger sen åt vänster han blev rädd för ban byggaren son halft sat bakom infångaren och fixade med start och mål kameran. 8:an glömmde banan så jag missade hindret fick lägga volt klarede hidret, 7 tidsfet i stopp 8 fel för rivningar..... XD hur f*n lyckas men lixon men jag e inte sur... jag brukar bli sur, när jag kom ut från banan fattade jag inte var dom hände..


sen skulla man ju vara funktionär på eftermiddagen, men tävlingen var ricktigt seg så den var inte slut förens 7 på kvälle.Då  hjälpte jag christine fixa en häst hon skulle rida jag var inte hemma fören klockan 8 och då var jag helt död, jag gick och la mig och tittade på big brother. 
Randdom bilder jag hittade på datan...


//Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0