:(

Ska sova hos challe idag tror jag, men issa och gabbio för nog inte..... **** *** *****......:O
:(:(:'(

aja, hopptränade idag, hoppade toby (så klart) vi hoppade lite linje han var inte som han brukar jätte konstig i munnen och trängre och var inte alls så fin som han brukar vara.
så det gick inte så bra men aja, det kan inte gå ba jämt!?!

sen cyklade jag hem och åt:O och sen cyklade jag tibax till stallet och tog in brummel, fixade i ordning henne och red ivåg, tog en sväng runt gräsbanorna och hon var faktiskt jätte fin, jag tror jag börjar hitte henne nu. galloperade och travade några varv, inte så mkt för jag hade ganska bråttom han är så underbar och så snäll<'3
Älskar hästen, sen skrittade jag hemhenne. fixade i ordning till henne och maten till rosen.
sen cstack jag ner till ridskolan och hjälpte första gruppen med sin pownies.

Sen skulle mamma och min storebror på körkurs för han ska börja övningsköra, så jag fick cykla hem och passa mina småbröder, challe följde med mig och vi tittade på film....
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0